خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/30 - 14:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور بهمنی و حسینی در کمیسیون اقتصادی؛

علل نوسان قیمت ارز و طلا در بازار بررسی شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست امروز در حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی ایران آخرین وضعیت از نوسان قیمت در بازار طلا و ارز را بررسی کردند، گفت: توضیح‌های بهمنی و شمس‌الدین حسینی درباره علت افزایش قیمت طلا و ارز قانع کننده نبود.


"سیدناصر موسوی‌لارگانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) تصریح کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست صبح امروز (دوشنبه 30 خرداد) در حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی ایران و همچنین تعداد زیادی از نمایندگان مردم در مجلس آخرین وضعیت از نوسان قیمت در بازار طلا و ارز را بررسی کردند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست صبح امروز کمیسیون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس بانک مرکزی درباره علت نوسان قیمت طلا و ارز در بازار توضیح‌هایی دادند که بیشتر آنها قانع کننده نبود.



وی با بیان این که محمود بهمنی و شمس‌الدین حسینی افزایش جهانی قیمت طلا را علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی خواندند، اظهار کرد: همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس بانک مرکزی اعمال تحریم‌های اقتصادی کشورهای غربی علیه ایران را علت اصلی افزایش نرخ ارز در بازار دانستند.



 



توزیع گسترده ارز قیمت آن را کاهش می‌دهد



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در باره راهکارهای مناسب برای کاهش نرخ ارز در بازار گفت: یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش نرخ ارز توزیع گسترده ارز در بازار است.

  • کد خبر : 51714
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار