خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/14 - 15:44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

عدم رعایت حقوق کارگران تاثیر زیادی در بهره وری خواهد داشت

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:تعیین حقوق و دستمزد کارگران باید متناسب با شرایط اقتصادی از جمله نرخ تورم و اجرای هدفمند کردن یارانه ها باشد.

"سید علی میرخلیلی" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص وضعیت حقوق و دستمزد کارگران اظهار داشت: تعیین حقوق و دستمزد کارگران باید براساس توافق دولتی ها، کارفرمایان و کارگران باشد نه رضایت یک بخش یا گروه.
وی خاطرنشان کرد: بی توجهی به تعیین حقوق کارگران و کارفرمایان می تواند تبعات اقتصادی و اجتماعی زیادی به همراه داشته باشد.
نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس گفت: اگر حقوق کارگران متناسب با نرخ تورم نباشد کارگران با مشکلات معیشتی مواجه خواهند شد که این موضوع تاثیر بسیار زیادی در بهره وری آنها خواهد داشت.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: اگرکارفرمایان مجبور به افزایش حقوق کارگران باشند این موضوع به طور قطع تاثیر بسیار زیادی در اخراج کارگران به بهانه های مختلف خواهد داشت.
میرخلیلی تصریح کرد: تعیین حقوق و دستمزد کارگران اگر با توافق کارگران و کارفرمایان و دولت نباشد تاثیر بسیارزیادی در تولید، رشد اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری خواهد داشت.

  • کد خبر : 37145
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار