خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/06 - 17:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
یوسف‌نژاد از نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن با وزیر ارتباطات خبرداد:

عدم آنتن‌دهی اپراتورهای اول و دوم در جاده‌های اصلی محور سوالات تقی‌پور

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و مجید نصیرپور سردهایی نماینده مردم سراب از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست امروز کمیسیون، سئوال‌هایی را مطرح کردند، گفت: هر دو نماینده قانع شدن از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.


علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: نشست امروز(سه‌شنبه 6 در‌ماه) کمیسیون صنایع و معادن که با حضور رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد به پرسش دو تن از نمایندگان و پاسخ وزیر اختصاص داشت.



نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: مجید نصیرپور سردهایی نماینده مردم سراب درباره وضعیت اپراتور سوم‌ (رایتل) از تقی‌پور سئوال کرد که با پاسخ‌های وزیر مقرر شد گزارشی از عملکرد اپراتور سوم به نماینده مردم سراب تحویل داده شود.



یوسف‌نژاد ادامه داد: سئوال دوم نشست امروز از ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی درباره قطعی تلفن و عدم آنتن‌دهی اپراتورهای اول و دوم در جاده‌های اصلی بود که مقرر شد دلایل این قطعی‌ها بررسی و به اطلاع نماینده گرمی با حضور مدیر کل استان آذربایجان برسد.



به این ترتیب و طبق گفته سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن هر دو نماینده قانع شدند و تنها از وزیر گزارش‌های توضیحی دریافت می‌کنند.

  • کد خبر : 65845
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم