خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/29 - 17:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
انصراف نمایندگان دیگری از طرح سوال از وزیر ورزش

عباسی توضیح داد؛ مطهری قانع شد

بر اساس اعلام هدایت‌خواه٬ انصراف چند نماینده از طرح سوال و مسکوت ماندن سوال چند نماینده از وزیر ورزش به مدت سه ماه و قانع شدن علی مطهری از پاسخ عباسی از جمله اتفاقات مهم جلسه امروز کمیسیون فرهنگی بود.


ستار هدایت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت درباره جلسه امروز (سه شنبه٬ 29 آذر) گفت: اولین دستور کار کمیسیون فرهنگی٬ حضور وزیر ورزش و جوانان در پاسخگویی به سوالات نمایندگان بود که سوال علی مطهری٬ نماینده مردم تهران از عباسی درباره علت حضور و اختلاط خانم‌ها و آقایان در ورزشگاه آزادی در زمان بازی والیبال ایران و چین  پرسیده شد.



نماینده مردم دنا و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر ورزش توضیح داد در مراقبت از وضعیت این بازی کم‌کاری صورت گرفته زیرا سالن بیش از حد شلوغ شده است و پس از این٬ مراقبت‌های لازم لحاظ می‌شود و با این توضیحات مطهری نیز قانع شد.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی خبر داد: برخی از نمایندگان از سوال خود انصراف دادند و آن را پس گرفتند و چند نفر نیز خواستار مسکوت اعلام شدن سوال‌شان به مدت سه ماه شدند.



مصطفی مطورزاده٬ نماینده مردم خرمشهر٬ امیر طاهرخانی٬ نماینده مردم تاکستان٬ مهدی سنایی٬ نماینده مردم نهاوند٬ سیروس برنا بلداجی٬ نماینده مردم بروجن٬ جلال محمود زاده٬ نماینده مردم مهاباد٬ علی مطهری٬ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از سوال‌کنندگان وزیر ورزش بودند که در دستور کار امروز کمیسیون فرهنگی قرار گرفته بود.



هدایت‌خواه اضافه کرد: در ادامه جلسه٬ بررسی طرح اداره صداو سیما در دستور کار قرار گرفت که اعضا٬ چند بند از ماده 12 را به تصویب رساندند.



به گفته او این ماده به شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما اشاره دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 65365
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم