خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/30 - 08:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کمیسیون اجتماعی هفته آینده بررسی می کند؛

طرح یک فوریتی بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی‌کار

**کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود بررسی طرح یک فوریتی بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی‌کار را در دستور کار خود دارد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت،کمیسیون اجتماعی علاوه بر بررسی طرح مذکور در جلسه روز یکشنبه خود، نشست هم اندیشی پیرامون ارائه راهکارهای مناسب جهت مقابله با معضلات اجتماعی کشور نیز برگزار می کند.

این کمیسیون همچنین در جلسه روز سه شنبه خود ضمن بررسی لایحه ایجاد 14 منطقه ویژه اقتصادی، از مسؤولین شرکت قطارهای شهری تهران و سازمان بهزیستی کشور در خصوص حادثه کشته شدن فرد روشن‌دل در مترو دعوت کرده است.

مراسم معارفه معاون جدید امورمجلس سازمان بهزیستی کشور و جلسه کمیسیون مشترک اجتماعی و برنامه و بودجه و محاسبات به منظور بررسی تشکیلات پیشنهادی دیوان محاسبات از دیگر دستورکارهای کمیسیون اجتماعی در روز سه شنبه است.

کارگروه اشتغال و روابط کار کمیسیون اجتماعی نیز روز یکشنبه به بررسی موضوع نحوه برخورداری رانندگان تاکسی از خدمات بیمه تأمین اجتماعی و بررسی نحوه برخورداری خدمات مشاوره روانشناسی از خدمات بیمه تأمین اجتماعی می پردازد.

کارگروه ویژه کمیسیون اجتماعی نیز روز سه شنبه از وزیر تعاون دعوت کرده است که به منظور تصمیم‌گیری در خصوص سؤال مشترک سید کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا و 8 نفر از نمایندگان در این کمیسیون حاضر شود.

همچنین روز دوشنبه جلسه هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد صندوقهای تأمین اجتماعی و بازنشستگی کشور برگزار می شود.

  • کد خبر : 29815
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار