خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/11 - 08:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سوال قنبری از وزیر کشور

طرح نسیم رحمت تناسبی با مسایل فرهنگی استان ایلام ندارد

**سوال نماینده مردم ایلام از وزیر کشور در مورد دلیل عدم توقف اجرای طرح نسیم رحمت از سوی استانداری ایلام روز سه شنبه در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مطرح خواهد شد.

"داریوش قنبری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت در مورد سوال خود از "مصطفی محمدنجار" وزیر کشور که روز سه‌شنبه در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مطرح می‌شود گفت: در حال حاضر یکسری اقدامات از سوی استانداری ایلام دنبال می‌شود که نمایندگان استان نسبت به آن گلایه دارند.

وی ادامه داد: طرح نسیم رحمت از جمله این کارهاست که به رغم درخواست نمایندگان از وزیر کشور جهت جلوگیری از ادامه آن، هنوز متوقف نشده و در حال پیگیری است.

وی در تشریح جزئیات طرح نسیم رحمت توضیح داد: این طرح در راستای اقدامات فرهنگی دولت است که براساس آن چهار جلد کتاب همراه یک DVD به درب منازل ایلامی‌ها ارسال می‌شود درصورتی که کتب ارسالی تناسبی با مسائل و مشکلات فرهنگی این استان ندارند.

نماینده ایلام تصریح کرد: فارغ از مباحث مذکور، مجریانی مسئول انجام طرح نسیم رحمت هستند که از مسائل اولویت دار فرهنگی استان اطلاعات چندانی ندارند. به عبارت دیگر سطح کتاب‌ها پایین بوده و با سطح سواد مردم ایلام همخوان نیست.

وی با بیان اینکه ۴ جلد کتاب فرهنگ مردم یک استان را دگرگون نخواهد کرد، ادامه داد: این اقدام تا به حال جز هزینه بی‌فایده اثر دیگری نداشته به‌طوری‌که هر روز در سطح شهر دیده می‌شود، مردم کتاب‌های ارسالی را دور می‌ریزند و همین مسئله برای شهرداری‌ها مشکلاتی را فراهم آورده است.

  • کد خبر : 36883
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار