خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/06/25 - 10:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس؛

طرح ساماندهی نحوه استخدام در دستگاه‌های دولتی بررسی می‌شود

این هفته در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طرح یک فوریتی ساماندهی نحوه استخدام در ادارات، نهادها، مراکز دولتی و وابسته به دولت و مراکز نیمه دولتی بررسی می‌شود.


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در نشست روز یکشنبه (26 شهریور) کمیسیون اجتماعی مجلس، طرح یک فوریتی ساماندهی نحوه استخدام در ادارات، نهادها، مراکز دولتی و وابسته به دولت و مراکز نیمه دولتی و طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاه‌های اجرایی و حذف شرکت‌های پیمانکار مورد بررسی قرار می‌گیرد.



در روز سه‌شنبه (28 شهریور) نیز اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به بررسی طرح یک فوریتی تعیین تکلیف قراردادهای تامین نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی و بررسی طرح یک فوریتی رفع موانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگزاران ساختمانی و نحوه مجازات متخلفان می‌پردازند.



کارگروه رفاه و تامین اجتماعی نیز در روز (سه‌شنبه 28 شهریور) میزبان رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی برای ارائه گزارش عملکرد است. همچنین در این روز اعضای کارگروه مذکور بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست اعاده شده از شورای نگهبان را در دستور کار دارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 83247
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار