خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/29 - 17:34
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدناصر موسوی‌لارگانی:

طرح زکات در کمیسیون اقتصادی تصویب شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود طرح زکات را تصویب کردند، گفت: کار رأی‌گیری برای تصویب لایحه اصلاح نظام صنفی در این کمیسیون یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.


"سیدناصر موسوی‌لارگانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست عصر امروز (یکشنبه 29 خرداد) ایرادهایی که شورای نگهبان به طرح زکات وارد کرده بود را برطرف کردند، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در این نشست این طرح را تصویب کردند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: رسیدگی به لایحه اصلاح نظام صنفی دستور کار دیگر نشست عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس بود.



وی با بیان این که ابهام‌هایی برای تصویب لایحه اصلاح نظام صنفی وجود دارد، اظهار کرد: با تصمیم اعضا مقرر شد اعضای کمیته تجاری این کمیسیون روز سه‌شنبه (31 خرداد) در نشستی با نمایندگان وزارت بازرگانی، مرکز پژوهش‌ها و همچنین اتحادیه اصناف کشور این ابهام‌ها را برطرف کنند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: کار رأی‌گیری برای تصویب لایحه اصلاح نظام صنفی در این کمیسیون یکشنبه ( 5 تیر) برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 51637
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار