خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/26 - 17:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون عمران؛

طرح حق‌الارض از شرکت‌های خدماتی – تأسیساتی بررسی شد

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این اعضای این کمیسیون در نشست امروز خود طرح حق‌الارض از شرکت‌های خدماتی - تأسیساتی از سوی شهرداری‌ها را بررسی کردند، گفت: در نشست امروز عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی شد.


نصرالله کمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که در نشست امروز –سه‌شنبه 26 مهر ماه- کمیسیون عمران مجلس طرح حق‌الارض از شرکت‌های خدماتی - تأسیساتی از سوی شهرداری‌ها بررسی شد، تصریح کرد: در این نشست کارشناسانی از وزارت کشور و برخی شرکت‌های خصوصی حضور داشتند.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اهمیت بالای موضوع گرفتن حق‌الارض از شرکت‌های خدماتی – تأسیساتی، مقرر شد که اعضای کمیسیون عمران در نشست‌های آینده نیز طرح حق‌الارض از شرکت‌های خدماتی - تأسیساتی از سوی شهرداری‌ها را بررسی کنند.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست عصر امروز خود عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور را با حضور "احمد صادقی" معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی کردند.



 



وزیر نیرو به سئوال نمایندگان پاسخ داد



این عضو کمیسیون عمران مجلس هشتم تآکید کرد: در نشست امروز این کمیسیون "مجید نامجو" وزیر نیرو به سئوال تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس پاسخ داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 61041
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم