خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/07/16 - 18:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون اجتماعی؛

طرح تمدید قانون خدمات مدیریت کشوری با اصلاحاتی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد نشست امروز این کمیسیون گفت: طرح تمدید قانون خدمات مدیریت کشوری که در نشست علنی امروز مجلس دوفوریت آن به تصویب نمایندگان رسیده بود، با اصلاحاتی در کمیسیون اجتماعی رای آورد.


امیر‌حسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: با اصلاحات اعمال‌شده، طرح مذکور به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بررسی لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (اتکا) به فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی دیگر دستور کار امروز کمیسیون اجتماعی بود.



وی تصریح کرد: به دلیل ابهاماتی که در لایحه مذکور وجود داشت و نقطه‌نظرات مطرح شده توسط مدعوین، مقرر شد این لایحه در کارگروه رفاه اجتماعی بررسی و رفع اشکال شود و سپس در کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس نهم در پایان گفت: قرار بود در نشست امروز این کمیسیون طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیات‌های مدیره و مدیریت عامل بررسی شود اما به دلیل کمبود وقت و طولانی‌شدن جلسه به نشست آینده کمیسیون اجتماعی موکول شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 85051
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار