خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/02 - 17:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصیری‌قیداری:

طرح تعطیلی پنجشنبه مدارس ابتدایی هفته آینده در کمیسیون آموزش نهایی می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از تعیین تکلیف نهایی طرح تعطیلات روز پنجشنبه مدارس ابتدایی و انتقال مدارس راهنمایی و دبیرستان به شیفت بعدازظهر در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.


"سعدالله نصیری‌قیداری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان اینکه طرح ساماندهی آموزشی در وزارت آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز - یکشنبه 2 مرداد ماه - کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح شد، افزود: در این جلسه که با حضور معاونان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد، تعطیلی روز پنجشنبه مدارس و در کنار آن مباحث مربوط به چاپ کتاب‌های درسی و همچنین تغییر شیفت مدارس در سه مقطع مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، تصریح کرد: در مورد بحث تعطیلی روز پنجشنبه مدارس، هم نظر مرکز پژوهش‌ها به طور مکتوب ارائه شد و هم نمایندگان که از قبل روی این موضوع کار می‌کردند نظرهای خود را مطرح کردند.



وی با مثبت ارزیابی کردن جلسه امروز کمیسیون آموزش تاکید کرد: مقرر شد چهارشنبه این هفته نظرها و پیشنهادهایی که در این جلسه مطرح شد به صورت مکتوب ارائه شود و بر اساس آنها یکشنبه هفته آینده در جلسه دیگری موضوع تعطیلی روز پنجشنبه مدارس ابتدایی نهایی شود.

  • کد خبر : 54748
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار