خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/03 - 17:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفر قادری:

طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی در کمیسیون جهاد اقتصادی بررسی شد

عضو کمیسیون جهاد اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود طرح یک فوریت ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را بررسی کردند، گفت: نشست‌های کمیسیون جهاد اقتصادی مجلس باید در راستای جلوگیری از هدر رفتن زمان در توسعه اقتصادی کشور باشد.


"جعفر قادری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که اعضای کمیسیون جهاد اقتصادی در نشست عصر امروز (دوشنبه سوم مرداد) خود طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را بررسی کردند، تصریح کرد: با توجه به این که کمیسیون‌های ویژه اصل 44 و صنایع و معادن این طرح را بررسی می‌کنند، نیازی نیست که این طرح در کمیسیون جهاد اقتصادی بررسی شود.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به این که حدود پنج ماه از آغاز سال جهاد اقتصادی گذشته است، اعضای کمیسیون جهاد اقتصادی نباید مانند کمیسیون‌های تخصصی مجلس طرح‌ها و لایحه‌ها موجود را بررسی کنند.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون جهاد اقتصادی مجلس باید مشکل‌های موجود کمیسیون‌های تخصصی مجلس را برای بررسی و تصویب طرح‌ها و لایحه‌ها در باره توسعه اقتصاد کشور را برطرف کنند.



 



بررسی طرح تأسیس شورای عالی اقتصاد در کمیسیون جهاد اقتصادی



قادری با بیان این که مرکز پژوهش‌های مجلس طرح تأسیس شورای عالی اقتصاد را آماده کرده است،‌ اظهار کرد: اعضای کمیسیون جهاد اقتصادی در نشست‌های خود این طرح را بررسی می‌کنند.



این نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: نشست‌های کمیسیون جهاد اقتصادی مجلس باید در راستای جلوگیری از هدر رفتن زمان در توسعه اقتصاد کشور باشد.



 



رسانه‌ها اخبار نظارت نمایندگان بر عملکرد دولت را بازتاب دهند



سخنگوی کمیسیون جهاد اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون باید بر نحوه عملکرد دولت در حوزه‌های اقتصادی نظارت داشته باشند، گفت: اخبار کمیسیون جهاد اقتصادی و نحوه نظارت بر عملکرد دولت در جامعه باید از طریق رسانه‌ها بازتاب پیدا کند.

  • کد خبر : 54834
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار