خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/28 - 10:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدعلی رضایی:

طرح اصلاح موادی از قانون تعاونی اقتصاد هفته آینده تصویب می‌شود

عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست صبح امروز خود طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را بررسی کردند، گفت: کار بررسی این طرح در این کمیسیون هفته آینده به پایان می‌رسد.


محمدعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir، تصریح کرد: اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی در نشست صبح امروز (دوشنبه 28 شهریور) 15 ماده از طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را اصلاح و تصویب کردند.



نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی حدود دو ماه است که طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.



وی ادامه داد: کار بررسی طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران هفته آینده در کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی به پایان می‌رسد و گزارش نهایی این کمیسیون درباره این طرح برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده می‌شود.



عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: اعضای این کمیسیون صبح امروز نحوه واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی در یکسال گذشته را بررسی کردند و با هیچ‌گونه تخلفی در این زمینه روبه‌رو نشدند.

  • کد خبر : 58968
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم