خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/04 - 10:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فولادگر با اعلام برگزاری نشست صبح امروز کمیسیون اصل 44؛

طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران بررسی شد

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی با بیان این که اعضای این کمیسیون صبح امروز، طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران را بررسی کردند، گفت: اعضای این کمیسیون تا کنون 10 ماده از این طرح 16 ماده‌ای را بررسی کرده‌اند و کار رسیدگی به این طرح هفته آینده به پایان می‌رسد.


حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت www.icana.ir، با بیان این که اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی در نشست صبح امروز (دوشنبه چهارم مهر) خود، طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران را بررسی کردند، تصریح کرد: کار بررسی این طرح هفته آینده در کمیسیون اصل 44 به پایان می‌رسد.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران 16 ماده دارد، افزود: طرح اولیه اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران 9 ماده داشت و پس از بررسی‌ کارگروه‌های مختلف، تعداد ماده‌های این طرح به 16 ماده افزایش یافت.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی تا کنون 10 ماده از طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران را بررسی کرده‌اند.



رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی با بیان این که این کمیسیون به عنوان کمیسیون اصلی طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد ایران را بررسی می‌کند، یادآور شد: کمیسیون‌های اجتماعی و صنایع و معادن مجلس نیز این طرح را به عنوان کمیسیون‌های فرعی بررسی کرده‌اند.

  • کد خبر : 59320
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم