خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/22 - 12:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عصر فردا در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات؛

طرح اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش افزوده بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در نشست هفتگی خود در عصر روز یک‌شنبه - 23 مرداد - ‌افزون‌بر انتخاب نماینده این کمیسیون در شورای عالی آمار و کارگروه موضوع ماده 62 قانون برنامه پنجم توسعه، طرح اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش افزوده را بررسی می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)‌، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، عصر روز یک‌شنبه - 23 مرداد – بعد از تبادل آخرین اخبار و اطلاعات، طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و طرح اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387را بررسی می‌کنند.



همچنین در ادامه این نشست اعضای این کمیسیون یکی از اعضا را برای حضور در شورای عالی آمار و کارگروه موضوع ماده 62  قانون برنامه پنجم توسعه انتخاب و معرفی می‌کنند.



کمیسیون در نشست روز سه شنبه ـ 25 مرداد ـ نیز با دعوت از رئیس مرکز آمار ایران، ادامه گزارش اقدام‌های انجام شده در این مرکز را با توجه به قانون برنامه پنجم توسعه بررسی می‌کند.  



همچنین پس از برگزای نشست مشترک کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و کمیسیون اجتماعی در باره تشکیلات دیوان محاسبات استان البرز، نشست هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 56276
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم