خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/05 - 17:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
زمانی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی:

طرح اصلاح تعطیلات رسمی و تغییر ساعت کار اداری تصویب نشد

**طرح اصلاح تعطیلات رسمی و تغییر ساعت کار اداری در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که به عنوان کمیسیون اصلی مسئول بررسی این طرح بود، به تصویب نرسید.

"سیدجواد زمانی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمسیون متبوعش، اظهار کرد: طرح اصلاح تعطیلات رسمی و تغییر ساعت کار اداری در جلسه امروز پس از آنکه موافقان و مخالفان نظرهای خود را بیان کردند، به تصویب نرسید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی به دومین دستور کار این کمیسیون اشاره کرد و گفت: طرح انتزاع خدمات بیمه درمانی مددجویان روستایی، عشایری و شهرهای با جمعیت کمتر از بیست‌هزار نفر از سازمان بیمه خدمات درمانی و الحاق آن به کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز بررسی شد که برای 6 ماه مسکوت ماند.

نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس با بیان اینکه باید تا نهایی شدن برنامه پنجم توسعه صبر کنیم، افزود: این طرح پس از بحث و بررسی‌های فراوان از سوی کارشناسان و مسئولان مرکز پژوهش‌ها برای 6 ماه مسکوت ماند.

زمانی دلیل مسکوت ماندن این طرح را برنامه پنجم توسعه عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه یکسری از مواد این طرح در برنامه پنجم نیز آمده است ما باید منتظر تصویب نهایی آن و ابلاغ آن به دولت باشیم و سپس دوباره این طرح را در کمیسیون مطرح کنیم.

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی، به دلیل کمبود وقت فرصتی برای بررسی  2 دستور کار دیگر کمیسیون که بررسی بیمه بیکاری و حقوق آزادگان بسیجی بود، نماند.

  • کد خبر : 34397
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار