خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/22 - 11:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات؛

طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در هفته جاری طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند و یک نفر از اعضای این کمیسیون را برای عضویت در شورای عالی آمار انتخاب می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس پس از حضور یک هفته‌ای در حوزه‌های انتخابیه به بهارستان آمده‌اند و در نشست تخصصی عصر یکشنبه -23 مرداد- خود پس تبادل اطلاعات و مرور آخرین اخبار طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.



بر اساس این گزارش، بررسی طرح اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387 و همچنین انتخاب یک ‌نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در شورای عالی آمار از دستورکارهای دیگر نشست عصر فردای کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس است.



انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در کارگروه موضوع ماده 62 قانون برنامه پنجم توسعه دستور کار پایانی نشست عصر فردای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس است.



همچنین اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عصر روز سه‌شنبه - 25 مرداد - گزارش رئیس مرکز آمار ایران درباره اقدام‌های انجام شده در اجرای وظایف محوله به این مرکز در قانون برنامه پنجم توسعه را بررسی می‌کنند.



برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیسیون اجتماعی درباره تشکیلات دیوان محاسبات استان البرز دستور کار دیگر نشست عصر سه‌شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس است.



همچنین نشست هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس پس از پایان نشست روز سه‌شنبه این کمیسیون برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 56243
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم