خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/06 - 17:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار شد:

ضرورت دقت بیشتر ناجا در برخورد با بدحجابی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام حمایت کمیسیون متبوع خود از اقدام ناجا در برخورد با بدحجابی، خواستاردقت بیشتر آنها در این باره شد.


سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت درباره جلسه امروز، سه‌شنبه، 6 تیر کمیسیون فرهنگی گفت: در بخش نخست جلسه، آیین‌نامه داخلی کمیسیون فرهنگی بررسی و مابقی به جلسه بعد موکول شد.



نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین ضمن بررسی پیرامون فعالیت‌های ناجا برای مقابله با بدحجابی، تصمیم گرفته شد تا مجلس و کمیسیون فرهنگی، از این رویکرد حمایت کند.



وی با بیان اینکه اولویت تمام دستگاه‌ها باید مبارزه با این هجمه فرهنگی دشمن باشد، خواستار احساس مسئولیت تمام مدیران و مسئولان در این ارتباط شد.



عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس تصریح کرد: مسائل اخلاقی و حجاب و عفاف، جزو مسلمات نیاز بشر است و در صورت اجرای درست، کل مردم از آن منتفع خواهند شد و برای نجات جامعه ضرورت دارد.



عضو فراکسیون غدیر مجلس همچنین درباره چگونگی رویکرد ناجا گفت: ما انتظار داریم ناجا در اقدام خود به صورت قانونی رفتار کند و البته این حرف بدان معنا نیست که کار آنها غیرقانونی و یا خودسرانه است.



طاهری ادامه داد: با توجه به اینکه نظام کشور ما اسلامی است، باید به چنین ارزش‌هایی توجه ویژه شود و بنابراین اقدام ناجا اقدامی مسئولانه و کاملا قانونی است.



عضو فراکسیون روحانیون مجلس بیان کرد: ارشاد و شیوه برخورد باید دارای ظرافت‌هایی باشد و ما انتظار داریم به این مساله بیشتر توجه شود؛ البته آنها به این موضوع اذعان دارند و با تجربه‌ای که در طول این سال‌ها به دست آورده‌اند، نقایص مرتفع شده و شاهد کار خوب و کم عیبی هستیم.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین از برگزاری جلسه‌ای با  مسئولان ناجا در بحث مبارزه با بدحجابی در هفته آینده برای ارائه گزارش در خصوص چگونگی اجرای این مساله خبر داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 77446
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار