خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/09/03 - 17:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست مشترک کمیسیون اجتماعی با مسئولان کمیته امداد مطرح شد:

ضرورت افزایش اعتبارات کمیته امداد برای اشتغال زایی افراد تحت پوشش/شغل افراد تحت حمایت کمیته امداد تضمین شود

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: باید کمیته امداد تدابیری بیندیشد تا شغل افراد تحت حمایت تضمین شود.


فرج‌الله عارفی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که امروز (یکشنبه 3 آذر ماه) با حضور سرپرست و معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: جلسات مشترک این‌چنینی جهت شناخت‌های دوجانبه تشکیل می‌شود تا هم نمایندگان مجلس با دغدغه‌های مسئولان اجرایی آشنا شده و هم مسئولان اجرایی از طرز فکر نمایندگان آگاه شوند.



نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیشترین دغدغه‌ای که نمایندگان مجلس در ارتباط با کمیته امداد مطرح کردند موضوع اشتغال افراد تحت تکفل بود که نمایندگان انتظار داشتند کمیته امداد در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشند.



وی افزود: در سایر فعالیت‌ها کمیته امداد عملکرد خوبی داشته و انتقادی در این زمینه به آن وارد نبوده‌ است تنها باید در زمینه اشتغال فعالیت بیشتری داشته باشد.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: مسئولان کمیته امداد هم خطاب به نمایندگان مجلس از مشکلات بودجه‌ای این سازمان ابراز نگرانی کرده و خواستار افزایش اعتبارات این نهاد برای ایجاد اشتغال افراد تحت تکفل در بودجه 93 شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 115804
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار