خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/21 - 18:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پرتوی:

ضرورت اجرایی شدن بودجه پژوهش برای تمامی وزارتخانه‌ها تبیین شود

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی باید نسبت به ضرورت اجرایی شدن بودجه پژوهش باور داشته باشند.

"محمدعلی پرتوی"در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص وضعیت بودجه پژوهشی در کشور گفت: تا هنگامی که وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی نسبت به بایدها و ضرورت های پژوهشی به نتیجه مشخصی نرسند نمی توان انتظار داشت امر تحقیقات در کشور اجرایی شود.
وی خاطرنشان کرد: وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی اگر به اهمیت پژوهش توجه داشتند، ما شاهد بهره وری پایین، افزایش هزینه های زیاد، رکود و ورشکستگی در دستگاه ها و سازمان ها نبودیم.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید آسیب شناسی دقیقی در خصوص دلایل عدم تخصیص بودجه تحقیقات از سهم تولید ناخالص داخلی در برنامه سوم و چهارم توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی باشیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: توجه به امر تحقیقات در کشور راه رشد و شکوفایی را در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فراهم می کند.
پرتوی تصریح کرد: باید شرایط اجرایی شدن بودجه پژوهش و تحقیقات در دستگاه ها و وزارتخانه های کشور به صورت امری لازم و ضروری تبیین شود.  

  • کد خبر : 35552
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار