خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 15:44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فرهاد دلق‌پوش:

شیخ‌الاسلامی و قاسمی برنامه‌های خود را در کمیسیون اقتصادی تشریح کردند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که در نشست عصر امروز این کمیسیون وزیران پیشنهادی نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی رئیس‌جمهوری برنامه‌های خود را ارائه کردند، گفت: کار رسیدگی به لایحه اصلاح نظام امور صنفی در مراحل پایانی خود قرار دارد.


"فرهاد دلق‌پوش" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که در نشست عصر امروز - سه‌شنبه 11 مرداد ماه - کمیسیون اقتصادی "عبدالرضا شیخ‌الاسلامی" و "رستم قاسمی" گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای مدیریت در وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نفت حضور داشتند، تصریح کرد: قاسمی و شیخ‌الاسلامی در این نشست برنامه‌های خود را ارائه کردند.



نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که قاسمی و شیخ‌الاسلامی در نشست عصر امروز کمیسیون اقتصادی به سوال‌های نمایندگان پاسخ دادند، افزود: نظر اعضای این کمیسیون درباره مدیریت قاسمی و شیخ‌الاسلامی در وزارتخانه‌های نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی مثبت است.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست امروز خود لایحه اصلاح نظام امور صنفی را بررسی کردند، گفت: کار بررسی این لایحه در مراحل پایانی خود قرار دارد.

  • کد خبر : 55598
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم