خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/09 - 16:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رضایی‌کوچی:

شیخ‌الاسلام برنامه‌های خود را برای کمیسیون بهداشت تشریح کرد

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از حضور وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کار، رفاه و تعاون در این کمیسیون خبر داد و افزود: در این جلسه شیخ‌الاسلام محورهای برنامه‌های خود را تشریح و اعضای کمیسیون با تایید برنامه‌های او، نظر مثبت خود را نسبت به وی اعلام کردند.


"محمدرضا رضایی‌کوچی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با اشاره به جلسه عصر امروز- یکشنبه - کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نخستین دستور کار کمیسیون، بررسی طرح انتزاع خدمات بیمه درمانی مددجویان روستایی، عشایری و شهری با جمعیت کمتر از بیست هزار نفر از سازمان بیمه خدمات درمانی و الحاق آن به کمیته امداد امام خمینی(ره) بود که به دلیل موافقت نکردن اعضای کمیسیون تصویب نشد.



نماینده مردم جهرم در مجلس با تاکید بر تجمیع تمامی بیمه‌ها در یک صندوق واحد، افزود: اعضای کمیسیون معتقد بودند که این طرح با برنامه پنجم توسعه مغایرت دارد، زیرا در این قانون ما مقرر کردیم که همه بیمه‌ها باید در یک صندوق تجمیع شود.



وی همچنین به حضور وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کار، رفاه و تعاون در کمیسیون بهداشت اشاره کرد و گفت: آقای شیخ‌الاسلام در نشست امروز کمیسیون محورهای برنامه‌های خود را تشریح کرد که مورد تایید و موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت.



رضایی‌کوچی در ادامه تصریح کرد: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مراکز درمانی سوء مصرف مواد استان تهران نیز در این جلسه گزارشی از روند کار و مشکلات این مراکز ارائه کرد.

  • کد خبر : 55390
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم