خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/27 - 12:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ابطحی:

شهرداری خمینی‌شهر باید پاسخگو باشد

**"سیدمحمدجواد ابطحی" درباره مشکلات شهرستان خمینی‌شهر گفت: متأسفانه، شهرداری خمینی‌شهر بدون نظر کارشناسی برای بازسازی در حال تخریب خیابان‌هاست که البته هزینه‌های آن هم نامشخص است و زمان پایان پروژه را نیز ارائه نمی‌دهند. مردم به ما مراجعه می‌کنند و گلایه می‌کنند از اینکه خیابان‌ها کنده کاری شده‌اند و آسفالتشان نامناسب است و تصادفات افزایش داشته است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در گفت و گو با روزنامه نسل فردا یادآور شد: نمایندگان نمی‌توانند روی کار شهرداری اعمال قدرت کنند چراکه وی منتخب شورای شهر است و شورای شهر هم منتخب مردم است و به همین دلیل پاسخگو نیستند.

وی افزود: ما می‌توانیم از رئیس‌جمهور و وزیر کشور سؤال بپرسیم اما از شهردار نه. امیدواریم در ماه رمضان اقدامات مسئولانه‌تری صورت بگیرد تا مردم دچار زحمت نشوند. اول منطقه‌ای را درست کنند، بعد کار خود را در بخشی دیگر آغاز کنند. ضمن اینکه اعتبار لازم را هم نداریم. وقتی شهرداری درآمد زایی ندارد و حدود دو میلیارد به پیمانکاران بدهکار است از کجا تأمین اعتبار خواهد کرد؟

نماینده مردم خمینی‌شهر درباره فعالیت‌های فرهنگی حوزه انتخابیه خود نیز گفت: در حدود 700 طرح فرهنگی به استانداری ارائه شده است که امیدواریم در اولویت قرار بگیرند. چرا که مسائل فرهنگی از اولویت‌های خمینی‌شهر است. ما از استاندار و معاونان ایشان درخواست توجه به این موارد را داریم به خصوص درباره طرحی که برای احداث آمفی تئاتر ارائه شده است. خمینی‌شهر آمفی تئاتر ندارد و هر سال مراسم تعزیه در خیابان‌ها برگزار شده و ایجاد ترافیک می‌کند. با داشتن آمفی‌تئاتر می‌توان برای چند منظور از آن استفاده کرد.

  • کد خبر : 25296
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار