خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/11 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شاهرخ رامین:

شرایط استفاده معلولان از تمام منابع جامعه فراهم شود

**عضو کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه معلولان باید از تمام منابع جامعه استفاده کنند خاطر نشان کرد: برای آنها هم نباید آنگونه دلسوزی شود که در ارائه خدمت به مردم خللی به وجود آید

شاهرخ رامین در گفتگو با خانه ملت در خصوص قانون حمایت از حقوق معلولان و در نظر گرفتن سهمیه 3 درصدی آن ها در آزمون استخدامی پرستاران  اظهار کرد: قطعا معلولان هم در این جامعه زندگی می کنند و باید مانند دیگر مردم از همه منابع کشور استفاده کنند . اما گاهی مورد بی مهری های بسیاری قرار می گیرند .

به نظربرخی ازمسئولان دستگاه های اجرایی معلولان نمی توانند آنگونه که باید و شایسته است به ارائه خدمت بپردازند که به نظر می رسد این اظهار نظر بی انصافی است . معلولانی که مورد توجه نمایندگان هستند و ما می خواهیم که حق آنها در ادامه فعالیتهای اجتماعی رعایت شود ،معلولانی هستند که از یک بعد دچار محدودیت هستند . اما آنها ناتوان مطلق نیستند که ما بخواهیم اینگونه حق آنها را در جامعه نادیده انگاریم .

نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در ادامه یاد آور شد: در نظر داشته باشیم که نه آنگونه معلولان را نادیده بگیریم که فراموش شوند و نه آنگونه دلسوزانه برخورد نماییم که درانجام مسئولیت دچار مشکل باشند .

شاهرخ رامین با اشاره به وظیفه انسانی مسئولان و نیز حمایت از این قشر آسیب دیده جامعه عنوان کرد : کوتاهی نکنیم و در ذهن داشته باشیم که معلولان هم مانند دیگر افراد جامعه باید از داشتن یک زندگی با عفاف و کفاف بهره مند باشند .

  • کد خبر : 36904
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار