خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/06/10 - 20:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس مطرح شد:

سوریه برای پاسخگویی به حملات احتمالی آمریکا آمادگی کامل دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت:‌ در این جلسه با حضور مسئولان دستگاه‌های سیاسی، سیاست خارجی، نظامی و امنیتی آخرین تحرکات آمریکا و متحدانش در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدحسین نقوی‌حسینی در جمع خبرنگاران در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه 10 شهریور)  کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: جلسه امروز کمیسیون به طور ویژه به بررسی موضوع سوریه و تحولات منطقه اختصاص داشت.



نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این جلسه که با حضور مسئولان دستگاه‌های سیاسی، سیاست خارجی، نظامی و امنیتی تشکیل شد، آخرین تحرکات آمریکا و متحدانش در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



نقوی‌حسینی یادآور شد: همچنین با توجه به اعزام هیئت پارلمانی به سوریه و لبنان و مذاکرات و ملاقات آنان با مقامات سوریه از جمله ملاقات هیئت با بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور، راهکارهای فعالسازی دپیلماسی منطقه‌ای و اقدامات لازم برای جلوگیری از هر نوع جنگ و دخالت نظامی در سوریه بررسی شد.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: برآورد نظامی و امنیتی منطقه این است که سوریه آمادگی کامل برای دفاع و پاسخگویی به حملات احتمالی آمریکایی‌ها را دارد و قطعاً در صورت حمله آمریکا به سوریه، اولاً کشورهای مسلمان و مستقل سکوت نخواهند کرد و ثانیاً در چنین جنگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی شکست‌خورده آن خواهند بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 109798
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار