خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/25 - 10:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طرح خواهد شد:

سوال نماینده کرمانشاه از وزیر کشور راجع به علت جابه‌جایی‌ مدیران استان

**عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی علت طرح سوال از وزیر کشور را مربوط به جابه‌جایی و برکناری برخی مدیران استان کرمانشاه عنوان کرد.

"محمد کرمی راد" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت راجع به علت طرح سوال از وزیر کشور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جا به جایی و برکناری یک شبه برخی مدیران لایق استان یک مسئله‌ای است که انتظار می‌رود وزیر پاسخ مناسبی به آن بدهد.
وی افزود: موضوع دیگر راجع به درگیری‌های ماه مبارک رمضان در حیدریه کرمانشاه است که برخی چماقداران،بسیج و حزب الله را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
نماینده کرمانشاه با بیان اینکه قرار بود این مسئله ریشه یابی و مورد بررسی دقیق مسئولین استانی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه زمانی حدود شش ماه از آن قضیه می‌گذرد امیدواریم ابعاد مسئله روشن شده باشد.
وی اضافه کرد: البته در‌‌ همان زمان مسئله با ورود علمای معظم نظیر امام جمعه شهرستان و نماینده ولی فقیه استان حل و فصل و منشوری نیز جهت اتحاد نیرو‌ها برای زمینه چینی سفر مقام معظم رهبری و سفر سوم هیات دولت به کرمانشاه تدوین شد.
کرمی راد تصریح کرد: در دو قضیه مذکور مشکلی وجود ندارد و به احتمال زیاد هر دوی آن‌ها روز سه شنبه در کمیسیون حل شود.
روز سه شنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سؤال نماینده محترم کرمانشاه از مصطفی محمدنجار، وزیر کشور، طرح خواهد شد.

  • کد خبر : 38008
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار