خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/10/23 - 14:53
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
این هفته انجام می‌شود؛

سوال سه نماینده از وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس در تشریح دستور کار هفته جاری این کمیسیون گفت: این هفته سوال سه تن از نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مطرح می شود.


محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، گفت: در روز سه شنبه (26 دی) علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون عمران مجلس حضور می یابد تا به سوالات ملی و استانی سه نفر از وکلای ملت پاسخ دهد.



نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و جلیل جعفری بنه خلخال نماینده مردم خلخال سوالاتی از وزیر راه و شهرسازی در مورد وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه و کیفیت راههای روستایی دارند.  



وی با اشاره به اتمام بررسی و تصویب لایحه بیمه همگانی واحدهای مسکونی در برابر حوادث غیرمترقبه در هفته جاری تصریح کرد: دو بند از این لایحه باقی مانده است که جلسه روز یکشنبه (24 دی) کمیسیون عمران به پایان خواهد رسید.  



عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بررسی و تبادل نظر در مورد قیمت ارز در شرایط فعلی و بودجه سال آینده از دیگر مباحث کمیسیون عمران خواهد بود./



پایان پیام   

  • کد خبر : 92821
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار