خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/11 - 12:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
روز سه‌شنبه در کمیسیون شورا‌ها مطرح می‌شود:

سوال از وزیر کشور به خاطر قانون مالیات بر ارزش افزوده

**سوال نماینده شیراز از وزیر کشور در مورد تدبیر وی برای اجرای مواد ۳۹ و ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، روز سه‌شنبه در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مطرح خواهد شد.

سوال نماینده شیراز از وزیر کشور در مورد تدبیر وی برای اجرای مواد ۳۹ و ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، روز سه شنبه در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مطرح خواهد شد.
"جعفر قادری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت راجع به سوال خود از وزیر کشور که روز سه شنبه در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مطرح می‌شود گفت: ماده ۳۸ و ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده تصریح دارد که از کارخانه های تولیدی خارج شهر‌ها به خاطر آلایندگی مالیات اخذ شود.
وی افزود: این کار را وزارت دارایی انجام می‌دهد و سپس پول را به حساب وزارت کشور واریز می‌کند تا این وزارتخانه براساس جمعیت روستا‌های آن مناطق اعتبار مذکور را بین دهیاری‌ها توزیع نماید.
نماینده مردم شیراز تصریح کرد: با شرحی که گفته شد وزارت کشور نمی‌تواند ۱. ۵ درصد عوارض مربوط به آلایندگی را به شهرستانی دیگر در‌‌ همان استان بدهد چه رسد به آنکه شهرستان گیرنده از استان دیگری باشد. اما عملکرد این وزارتخانه در بعضی استان‌ها از عدم توجه به این دو ماده حکایت می‌کند.
وی اضافه کرد: سوال من از محمد نجار وزیر کشور آن است که وی چه تدبیری برای اعمال و اجرای دقیق دو ماده ۳۸ و ۳۹ قانون مالیات بر ارزش اندیشیده است.

  • کد خبر : 36909
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار