خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/23 - 17:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
دهقانی:

سهم بودجه پژوهش تعیین شده در برنامه چهارم توسعه تخصیص نیافته است

**عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تکیه بر پژوهش و تحقیقات بهترین عامل برای رفع کردن نقاط ضعف در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاست.

"محمد قیوم دهقانی "در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص نقش پژوهش در کشور گفت: توجه به پژوهش به دلیل جایگاهی که در عرصه علم، صنعت و فن آوری دارد می تواند تاثیر بسزایی در رشد اقتصادی کشورها ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف باید نیاز سنجی های زیر مجموعه های خود را مشخص، سپس با استفاده از طرح های پژوهشی در راستای رفع نواقص موجود عمل کنند.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: دستگاه ها و وزارتخانه ها لازمست بخشی از بودجه سالانه خویش را به امر تحقیقات و پژوهش اختصاص دارند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: توجه به امر تحقیقات و پژوهش نشانه آگاهی مسئولان به امر توسعه و شکوفایی است.
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دولت باید یک درصد تولید ناخالص داخلی را به امر پژوهش اختصاص می داد؛ در حالی که این امر در سال های گذشته صورت نگرفته است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: دولت در برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شرایط مناسبی را برای امر تحقیقات در کشور فراهم کند.

  • کد خبر : 35661
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار