خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/07 - 10:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

سه گزارش عملکرد وزیر و معاونان وزارت بهداشت به کمیسیون بهداشت مجلس

سه گزارش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسات هفته جاری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مورد بررسی اعضا قرار می‌گیرد.


به گزارش خبرنگار خانه ملت، معاون بهداشتی وزارت بهداشت، فردا ـ یک‌شنبه 8 خرداد ماه ـ گزارشی در خصوص مسائل و مشکلات سالمندان و راهکارهای برون رفت به اعضای کمیسیون ارائه می‌کند.



کمیسیون بهداشت و در مان در همین جلسه طرح اصلاح قانون الحاق یک تبصره به ماده 106 قانون مدیریت خدمات کشوری و الحاق یک تبصره به ماده 107 قانون مذکور را بررسی می‌کند.



"مرضیه وحید دستجردی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون سؤالات "جلال محمودزاده" نماینده مهاباد، "موسی‌الرضا ثروتی" نماینده بجنورد، مانه، سملقان و گرمه، "عزت‌الله اکبری تالارپشتی" نماینده قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار، "داریوش قمری" نماینده ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول، "محمدرضا سجادیان" نماینده محترم خواف و رشتخوار و "یعقوب جدگال" نماینده چابهار و کنارک پاسخ می‌گوید.



وزیر بهداشت، در این جلسه همچنین گزارشی درخصوص تبیین سیاست‌های وزارتخانه متبوع خود در قانون برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه 1390 در حوزه سلامت به اعضای کمیسیون ارائه می‌کند.



معاون درمان این وزارتخانه نیز در خصوص عوامل سوء رفتار اخیر با بیماران و نتایج حاصل از اقدامات وزارتخانه مذکوربه کمیسیون بهداشت و در مان گزارش می‌دهد.



اعضای کمیسیون بهداشت و در مان در جلسه روز سه‌شنبه خود اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون را برای چهارمین سال فعالیت مجلس هشتم برمی‌گزینند.

  • کد خبر : 48926
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار