خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/05 - 10:04
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

سفر رهبر معظم انقلاب به قم تحکیم وحدت را به همراه داشت

**نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی درباره سفر مقام معظم رهبری به استان قم و تأثیرات داخلی این سفر خاطرنشان کرد: این سفر از نظرات مختلف و از جهات تحکیم وحدت، امنیت ملی، رشد و توسعه برای استان مربوطه و ایجاد انگیزه برای مردم آن استان مؤثر است و اینها نکاتی هستند که از سفر ایشان به هر استانی می‌توان ارزیابی کرد.

"رضا رحیمی‌نسب" نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با نشریه بامداد با بیان این موضوع درباره سفر مقام معظم رهبری به استان قم و استقبال پرشور اهالی شهر قم از ایشان گفت: همین جا باید عرض کنم که مردم استان لرستان نیز بی‌صبرانه مشتاقند تا مقام معظم رهبری سفری به این استان داشته باشند. لرستانی که مریدان واقعی ایشان در استان صددرصد ولایی و شیعی روزشماری می‌کنند تا انتظارشان هرچه سریع‌تر به سر برسد و در خدمت ایشان باشند.

 وی در ادامه درباره وحدت ملی و توصیه به عوام و خواص تأکید کرد: واقعیت این است که در دنیای استکباری و در این مقطع کنونی آنها با برنامه‌های جدید بیشترین تلاش و سعی را برای جدا کردن ملت و مسئولان از همدیگر دارند. ما باید تلاش کنیم خواص به هر شکل در جهت ایجاد وحدت تلاش بکنند. این یک حکم شرعی است.

نماینده مردم خرم‌آباد در ادامه درباره برداشت‌های مختلف از سخنان مقام معظم رهبری یادآور شد: درخواست من این است که بعضی‌ها برای این حرف‌ها حاشیه نسازند.

یعنی بعضی افراد فرمایشات رهبری را بر اساس برداشت‌های خود تفسیر می‌کنند در حالی که مقام معظم رهبری خودشان فرموده‌اند حرف‌های من همین‌هاست که در صدا و سیما به صورت رسمی پخش می‌شود و حاشیه هم ندارد.

وی درباره نقش مردم در زمینه وحدت ملی نیز گفت: مشکل ما مردم نیستند و در حقیقت مشکل از سوی خواص و نخبگان است.

باید بدانیم مردم ما که لفظ عوام به آنها اطلاق می‌شود در بسیاری موارد روشنفکرتر از خواص و جلوتر از نخبگان هستند. این را می‌توان از فرمایشات حضرت امام(ره) در گذشته و مقام معظم رهبری در زمان حاضر فهمید.

رضایت این بزرگواران از توده مردم نیز همیشه بیشتر بوده است تا از خواص.

رحیمی‌نسب درباره حساسیت نقش خواص در جامعه گفت: همیشه آشوب‌ها، جدایی‌ها و نفاق‌ها زیر سر خواص بوده است.

نظر من این است که بیشتر نگاه باید به سمت خواص باشد وگرنه توده مردم همانی هستند که با یک کلام رهبری شعار خود مبنی بر اینکه از شما به یک اشاره از ما به سر دویدن را مطرح می‌کنند.

وی در ادامه می‌افزاید: اعتقاد من این است که نگاه و نگرش توده مردم است که ببینند آقا چه می‌فرمایند تا به آن عمل کنند. مشکل ما با خواص است و این هشدار بیشتر نسبت به خواص است که باید برای حفظ وحدت ملی تلاش کنند.

حفظ نظام بنا به فرموده حضرت امام(ره) از اوجب واجبات است و هیچ کس حق ندارد اقدامی انجام دهد که نظام را به مخاطره بیندازد و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را کمرنگ کند و شرایطی ایجاد شود که دشمن امیدوار شود.

رحیمی‌نسب در پایان تأکید کرد: امیدواری دشمن اوج کارنامه غلط یک مسئول یا خواص است که باید به وی نمره مردودی داد.

  • کد خبر : 30173
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار