خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/29 - 19:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
هدایت‌خواه:

سجادی برنامه‌های خود را به کمیسیون فرهنگی ارائه داد

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس با سجادی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی، اعضای کمیسیون فرهنگی از انتخاب ایشان به عنوان وزیر وزارت ورزش و جوانان استقبال می کنند.


"ستار هدایت‌خواه" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جلسه  امروز عصر کمیسیون فرهنگی - یکشنبه ۲۹خردادماه - گفت: جلسه امروز در دو بخش دنبال شد که بخش اول به معرفی "سجادی" وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اختصاص داشت.



نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس ادامه داد: وزیر پیشنهادی وزارت ورزش ضمن معرفی و ارائه فعالیت‌هایش در طی این سال‌ها، به تشریح برنامه‌های مورد نظرش در وزارت ورزش و جوانان پرداخت.



این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اعضاء کمیسیون فرهنگی از برنامه‌های سجادی استقبال کردند و اکثریت اعضا با انتخاب ایشان برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اعلام موافقت کردند.



هدایت‌خواه با توجه به سوابق ورزشی سجادی تصریح کرد: برای اولین بار است که فردی برای تصدی یک وزارتخانه پیشنهاد می‌شود که سوابق مدیریتی و تخصص لازم را در آن عرصه دارد و سجادی با توجه به سوابق ورزشی گزینه خوبی برای وزارت ورزش و جوانان است.



وی در ادامه به بخش دوم جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس اشاره کرد و افزود: این بخش هم به گزارش آقای حداد عادل از دیدار اعضای شورای انقلاب فرهنگی با مقام معظم رهبری اختصاص داشت، که وی ضمن تشریح توصیه های رهبری  به شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر اجرایی شدن منویات و دغدغه های ایشان تاکید بسیار کرد.

  • کد خبر : 51647
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار