خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/01 - 17:19
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی پس از نشست کمیسیون صنایع با مسئولان سازمان گسترش:

سازمان گسترش و نوسازی از وظایف خود تخطی نکرده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که نشست امروز - یکشنبه اول آبان‌ماه - در محل معاونت سازمان گسترش و نوسازی سازمان صنایع ایران برگزار شد، گفت: عملکرد این سازمان مطابق برنامه‌های اعلام شده‌اش بوده است.


سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت از برگزاری نشست امروز - یکشنبه اول آبان‌ماه  -کمیسیون صنایع و معادن مجلس در معاونت سازمان گسترش و صنایع کشور خبر داد.



نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز کمیسیون درباره هدف‌گذاری‌های سازمان گسترش و نوسازی کشور بحث و تبادل نظر شد و درباره خلأهای قانونی پیش روی این سازمانی پیشنهادهایی به مصوب رسید.



وی فعالیت‌های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را مطابق برنامه‌های اعلامی این سازمان خواند و از برنامه‌ریزی و عملکرد این سازمان تمجید کرد.



فعالیت‌های سازمان گسترش در بخش تولید خودرو و کشتی از جمله مباحثی بود که شریف‌حسینی از عملکرد سازمان در این بخش‌ها دفاع کرد.



دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: یکی دیگر از اهداف برگزاری نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مسئولان سازمان گسترش و صنایع کشور، تعامل بیشتر مسئولان این نهاد با سایر دستگاه‌هایی اجرایی مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت و تصویب قوانینی در این راستا بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 61414
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم