خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/05 - 09:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قنبری:

سازمان ملی جوانان عملکردش را درخصوص مقابله با ایدز ارائه دهد

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: قبل از اینکه فاجعه شیوع ایدز در کشور در میان نسل جوان و جامعه رقم خورد لازم است آگاهی رسانی نسبت به این بیماری، تشویق جوانان به ازدواج و حل مشکل اشتغال جوانان به عنوان یک ضرورت مدنظر قرار گیرد.

"داریوش قنبری" درخصوص تهدیدهای مربوط به شیوع ایدز در جامعه به خبرنگار خانه ملت اظهار داشت: علاوه بر آگاهی یافتن جامعه نسبت به خطرهای بیماری ایدز، مسئولان باید درخصوص تحکیم مبانی اخلاقی جامعه، همچنین گسترش فرهنگ و اخلاق خانواده محوری توجه ویژه‌ای مبذول کنند، در غیر این صورت کشور با بحران مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌های صداوسیما مورد بررسی قرار گیرد مشاهده می‌کنیم درخصوص بیماری ایدز هیچ برنامه آموزش برای مقابله با خطرهای احتمالی آن وجود ندارد.

سخنگوی فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نشانه‌ها بیانگر این است ایدز در حال تبدیل شدن به یک بحران خطرناک و خانمانسوز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشخص نیست چرا صداوسیما به عنوان رسانه ملی درخصوص بیماری ایدز سکوت اختیار کرده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: لازم است سازمان ملی جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد خود را درخصوص مقابله با بیماری ایدز در سال‌های اخیر به مجلس و رسانه‌ها اطلاع دهند.

  • کد خبر : 23293
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار