خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/25 - 16:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

ساختار وزارت رفاه و تامین اجتماعی باید اصلاح شود

**نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از وضعیت ساختار وزارت رفاه و تامین اجتماعی به دلیل نابسامانی در صندوق بازنشستگی، ناهماهنگی با سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) گلایه کرد.

"مرادعلی منصوری رضی" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص طرح اصلاح ساختار جامع رفاه تامین اجتماعی اظهار داشت: مشکلات مربوط به عدم سامان دهی افراد بی بضاعت و درمانده که در جامعه دیده می شود، جملگی به مشکلات ساختاری سازمان رفاه تامین اجتماعی بازمی گردد.
وی خاطرنشان کرد: اصلاح مشکلات ساختاری سازمان رفاه و تامین اجتماعی به طور قطع موجب خواهد شد تا قانون بیمه بیکاری و وضعیت بازنشستگان به صورت هدفمند اجرایی شود.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی ساختار رفاه تامین اجتماعی درست شود می توان انتظار داشت که دستگاه های زیر مجموعه آن از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با شرایط بهتری به ارائه خدمات بپردازند.
منصوری رضی یادآورشد: شواهد و نشانه ها بیانگر ورشکستگی سازمان تامین اجتماعی است در نتیجه موضوع بررسی طرح اصلاح ساختار سازمان رفاه تامین اجتماعی می تواند کمک بسزایی در این خصوص ایفا کند.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی وضعیت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) را بسیار نامناسب دانست.            

  • کد خبر : 38048
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار