خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/04 - 17:22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مصطفی رضاحسینی: نمایندگان از پاسخ‌های تقی‌پور قانع نشدند

سئوال از وزیر ارتباطات به علت محقق نشدن وعده‌های دولت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، محقق نشدن وعده‌های رئیس‌جمهوری در سفرهای استانی را علت اصلی طرح سئوال تعدای از نمایندگان از وزیر ارتباطات در نشست امروز این کمیسیون اعلام کرد و گفت: نمایندگان سئوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قانع نشدند.


"مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از طرح سئوال تعدادی از نمایندگان در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: تمام وقت نشست امروز(سه‌شنبه چهارم مرداد) کمیسیون صنایع و معادن صرف سئوال نمایندگان و پاسخ‌گویی وزیر نیرو به آنان شد.



نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پاسخ‌های وزیر به نمایندگان قانع‌کننده نبود و سرانجام مقرر شد که مهلت دو هفته در اختیار وزارت ارتباطات قرار داده شود تا در این دو هفته وزیر پاسخ‌های متقن خود را درباره عملی نشدن وعده‌های رئیس‌جمهوری، ارائه کند.



عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این که نمایندگان فقدان مطالعه کارشناسی و وعده‌های بی‌برنامه دولت را علت اصلی محقق نشدن این وعده‌ها می‌دانند، تأکید کرد: در صورتی که پاسخ نهایی وزیر ارتباطات برای نمایندگان قانع‌کننده نباشد، این سئوال با قرار گرفتن در دستور کار مجلس به‌زودی در صحن علنی مطرح می‌شود.

  • کد خبر : 54986
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم