خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/08/16 - 18:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست کمیسیون بهداشت با حضور خلیلیان بررسی شد:

روند استانداردسازی استفاده از سموم و کودها در باغات کشور

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در تشریح دستور کار نشست امروز کمیسیون، گفت: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی باید درباره مقدار مصرف سموم و کود برای باغات یک برنامه داشته باشد و اگر فردی خارج از استاندارد از سموم استفاده کرد از عرضه محصولات آن فرد در بازار امتناع شود.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار نشست امروز (سه شنبه 16 آبان) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: در نشست امروز موضوع و مشکلات پیرامون بیمه عمر مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست امروز با حضور صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی بند (و) ماده 39 مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در این بند قید شده است که وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی باید درباره مقدار مصرف سموم و کود برای باغات یک برنامه داشته باشد و اگر فردی خارج از استاندارد از سموم استفاده کرد از عرضه محصولات آن فرد در بازار امتناع شود.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تأکید بر اینکه در ادامه نشست موضوع و مشکلات حوزه دارو مورد بررسی قرار گرفت، یاد‌آور شد: خوشبختانه صنایع و شرکت‌های واردکننده دارو عملکرد خوبی در این حوزه داشته‌اند، اما حمایت‌ها از این حوزه با افزایش یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 87451
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار