خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/12 - 10:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حضور وزیر راه در مجلس برای پاسخ به سوال نماینده یزد

روند اجرای خصوصی‌سازی در وزارت راه و ترابری کند است

**نماینده یزد و صدوق با اشاره به قرار داشتن طرح سوال وی از وزیر راه در برنامه کمیسیون عمران، گفت: وزیر راه و ترابری را برای توضیح در مورد دلیل کند بودن روند اجرای خصوصی‌سازی و توضیح در مورد طرح جامع حمل و نقل به مجلس دعوت کرده‌ام.

"علی اکبر اولیا" نماینده مردم یزد و صدوق در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت اجرایی شدن سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، گفت: با وجود اینکه وزیر راه با حضور در کمیسیون اصل 44 توضیحاتی را در مورد روند خصوصی سازی در وزارتخانه تحت مدیریت خود ارئه کرده بود، اما به زعم ما وزارت راه بطور جدی وارد اجرای این قانون نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اهمیت خصوصی‌سازی شرکت‌های مربوط به حوزه وزارت راه و ترابری، گفت: خصوصی‌سازی در حوزه وزارت راه اهمیت فراوانی دارد که متاسفانه وزارت راه و ترابری زیر ساخت‌های لازم برای اجرای آن را فراهم نکرده است که این موضوع یکی از دلایل اصلی دعوت من از وزیر راه و ترابری به مجلس و کمیسیون عمران است.

نماینده مردم یزد و صدوق همچنین با اشاره به اینکه چند سالی از آغاز طرح جامع حمل و نقل می‌گذرد، افزود: یکی دیگر از محورهای سوال من از وزیر راه وترابری در ارتباط با طرح جامع حمل و نقل است و اینکه مشخص شود این طرح در حال حاضر در چه مرحله‌ایست و تا چه اندازه به عنوان مبنای برنامه‌های آینده وزارت راه و ترابری قرار خواهد گرفت.

وزیر راه و ترابری سه شنبه این هفته برای پاسخ به سوالات جمع زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران خواهد آمد. در نشست روز سه شنبه کمیسیون عمران 18 نفر از نمایندگان به نمایندگی از حدود 50 نماینده مجلس سوالات خود را از وزیر راه و ترابری مطرح خواهند کرد.

  • کد خبر : 28635
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار