خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/05 - 13:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
افتخاری به خانه ملت خبر داد:

رفع مشکل اعتباری بیمارستان اسلامشهر

**نماینده تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر گفت: با پیگیری مشکلات بیمارستان در دست ساخت اسلامشهر و صحبت با وزیر مسکن، قرار شد همه بودجه این بیمارستان ظرف هفته آینده پرداخت تا این بیمارستان هرچه سریعتر احداث شود.

لاله افتخاری نماینده تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با بیان اینکه به اتفاق فاطمه رهبر دیگر نماینده تهران جهت بررسی مشکلات اسلامشهر در جمع مردم این شهر حضور یافتیم افزود: اسامشهر تنها یک بیمارستان دارد که در سفر استانی دور دوم هیئت دولت مقرر شد تا برای احداث بیمارستانی دیگر اقدام شود که امروز از مراحل ساخت این بیمارستان بازدید بعمل آمد که این پروژه تا کنون پیشرفت خوبی داشت و مسئولین راضی بودند.

وی افزود: اینجانب تلفنی با وزیر مسکن صحبت کردم و قرار شد تا برای بهره برداری هرچه سریعتر بیمارستان، همه بودجه سال جاری ظرف هفته آینده پرداخت شود تا در کار تسریع گردد.

نماینده تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر افزود:همچنین امروز از فاضلاب اسلامشهر و واوان بازدید و قرار شد تا با اختصاص اعتبار لازم مشکل این فضلابها رفع گردد.

افتخاری با بیان اینکه در محل فرمانداری اسلامشهر با مردم این منطقه ملاقات کردند، گفت: حدود 100 نفر به ما مراجعه کردند که بیشتر آنها مشکلاتی همچون ودیعه مسکن، اشتغال و مشکل معیشتی داشتند که با توجه به حضور مسئولین کمیته امداد، بهزیستی و مسئولین شهرداری مکاتبات لازم جهت حل مشکلات مردم انجام شد.

  • کد خبر : 23308
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار