خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/11 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست عصر امروز کمیسیون اجتماعی صورت گرفت:

رفع ایراد شورای نگهبان به طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در مورد نشست عصر امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست ایراد وارد شده از سوی شورای نگهبان به طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار برطرف شد.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت درباره نشست عصر امروز( یکشنبه یازدهم تیر) این کمیسیون اظهار داشت: طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کاربه دلیل داشتن بار مالی از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود و اعضای کمیسیون اجتماعی بار مالی این طرح را به قانون برنامه پنجم توسعه احاله دادند و این طرح مجددا برای تصویب نمایندگان در صحن علنی مطرح خواهد شد.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیگر دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی و رفع اشکال لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست اعاده شده از شورای نگهبان بود.



وی در ادامه افزود: تصویب لایحه مذکور نیاز به اذن ولی فقیه داشت که این اذن اخد شد واین طرح مجددا در صحن علنی مجلس باید به تصویب برسد.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیگر دستور کار این کمیسیون را انتخاب نماینده کمیسیون اجتماعی در کمیسیون اصل 90 ذکر کرد و گفت: در این نشست با اجماع اعضاء ضرغام صادقی نیزبه عنوان نماینده کمیسیون اجتماعی در کمیسیون اصل 90 انتخاب شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 77797
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار