خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/06 - 16:19
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عصر امروز در کمیسیون عمران؛

رضایی: تخصیص بودجه طرح‌های عمرانی بررسی شد

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون عصر امروز گزارش‌هایی را درباره وضعیت تخصیص اعتبار بودجه‌های عمرانی سال 90 بررسی کردند، گفت: بسیاری از نمایندگان مردم در مجلس از روند تخصیص اعتبار بودجه‌های عمرانی ناراضی هستند.


"محمدعلی‌رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، تصریح کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست عصر امروز (یکشنبه 6 شهریور) خود گزارش "محمدحسین مقیمی" نماینده مردم خمین در مجلس درباره وضعیت بودجه عمرانی سال 90 کشور را بررسی کردند.



نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون عمران در نشست عصر امروز خود گزارش‌های مختلفی را درباره وضعیت تخصیص اعتبار بودجه‌های عمرانی سال 90 بررسی کردند.



وی ادامه داد: متأسفانه تا کنون با گذشت حدود 6 ماه از آغاز سال جاری وضعیت تخصیص بودجه عمرانی سال جاری مناسب نیست و بسیاری از نمایندگان مردم در مجلس از این روند ناراضی هستند.



عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که نشست عصر امروز این کمیسیون تنها با حضور اعضای آن برگزار شد، گفت: همچنین اعضای این کمیسیون در این نشست گزارشی را درباره کاهش 18 درصدی تخصیص اعتبار بودجه‌های عمرانی بررسی کردند.

  • کد خبر : 57609
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم