خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/25 - 17:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصیری‌قیداری خبر داد

رضایت اعضای کمیسیون آموزش از تغییرات 4 کتاب درسی سال اول

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از حضور مسئولان سازمان پژوهش‌های کتب درسی آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: تمام تغییرات صورت گرفته در کتاب‌های درسی سال اول ابتدایی در راستای تحول بنیادین در آموزش کشور است.


"سعدالله نصیری‌قیداری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir(، در تشریح جزییات مباحث مطرح شده در جلسه امروز عصر کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: "ابراهیم سحرخیز" معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در این جلسه توضیحاتی را درباره مجتمع‌های آموزشی شهری این وزارتخانه ارائه کرد.



نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، اظهار کرد: ایشان به دلیل آنکه توضیحات کلی را مطرح کرد با سوال‌های زیاد اعضای کمیسیون مواجه و مقرر شد در جلسه‌ای دیگر و با وقت بیشتری آقای سحرخیز اطلاعات مربوط به این مجتمع‌ها را به صورت مکتوب ارائه کند.



وی همچنین به دومین دستور کار کمیسیون متبوعش که در رابطه با بررسی تغییر کتب درسی پایه اول ابتدایی بود اشاره کرد و افزود: آقایان "بهرام محمدیان"، حسینی و امانی  از سازمان پژوهش‌های کتب درسی آموزش و پرورش با حضور در این نشست توضیحات جامع و کاملی را از روند تغییرات کتاب‌های درسی ارائه کردند.



نایب رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس، در ادامه عنوان کرد: بر اساس این گزارش در چهار کتاب درسی اول ابتدایی یعنی فارسی، قرآن، ریاضی و کتاب کار فارسی تغییراتی صورت گرفته است که تمام جهت‌دهی‌های این تغییرات مورد رضایت اعضای کمیسیون قرار گرفت.



نصیری‌قیداری با بیان اینکه نمایندگان از مسئولان سازمان پژوهش‌های کتب درسی به دلیل این تغییرات کامل گفت: اعضای کمیسیون اعلام کردند که این تغییرات در راستای تحول بنیادین است و همه نسبت به آن ابراز رضایت کرد.

  • کد خبر : 56719
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم