خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/27 - 18:11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون صنایع صورت می‌گیرد؛

رضاحسینی: توضیح وزیر صنایع در خصوص سازمان زمین شناسی و بانک صنعت و معدن

**عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره طرح سوال از وزیر صنایع و معادن، تاکید کرد: علی اکبر محرابیان در خصوص سازمان زمین شناسی و نحوه عملکرد بانک صنعت و معدن توضیحاتی ارائه خواهد کرد.

"مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه این هفته در کمیسیون صنایع و  معادن سوال خود را مطرح خواهد کرد، تصریح کرد: بیش از این از محرابیان خواسته بودم درباره عملکرد و عدم توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بانک صنعت و معدن توضیحاتی ارائه کند که قرار است روز سه‌شنبه به مجلس بیاید.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس افزود: وزیر اعلام کرده است کارهای صورت گرفته است و گزارش‌هایی تهیه شده که باید در جلسه این هفته مورد بررسی قرار گیرد.

رضاحسینی با اشاره به طرح سوال خود در خصوص سازمان زمین شناسی، گفت: این سازمان نسبت به عملکرد و دستورکارهای تعیین شده اقدام مناسبی نداشته است، با این وجود محرابیان عنوان کرده اسناد و مدارکی مبنی بر عملکرد مناسب این سازمان دارد که باید دید این اسناد چه اندازه صحت دارد.

نماینده مردم شهر بابک سوال خود به طور مشترک با بهمن محمدیاری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال روز سه شنبه 28 دی ماه را در کمیسیون صنایع و معادن مطرح خواهند کرد.

  • کد خبر : 35912
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار