خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/15 - 11:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
میگلی‌نژاد خبر داد

رسیدگی به مشکلات نابینایان استان بوشهر

**نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با انجمن نابینایان گفت: نبود فرهنگ‌سازی کارآمد در جامعه و نقش کمرنگ بهزیستی در برآورده کردن خواسته‌های این قشر، از جمله دل‌نگرانی‌هایی بود که اعضای انجمن نابینایان بوشهر داشتند.

"غلامعلی میگلی‌نژاد" در گفت و گو با هفته نامه صدای بوشهر درخصوص آخرین پیگیری‌های خود در حوزه انتخابی از نشستی با انجمن نابینایان بوشهر خبر داد و گفت: در این نشست به مشکلات و مسائل روز این قشر از جامعه گوش پرداخته شد.

وی افزود: نبود فرهنگ‌سازی کارآمد در جامعه و نقش کمرنگ بهزیستی در برآورده کردن خواسته‌های این قشر، همچنین عدم تدارک مکانی در پارک‌ها و سطح شهر برای تردد نابینایان از جمله دل‌نگرانی‌هایی بود که اعضای انجمن نابینایان بوشهر در این نشست مطرح کردند.

میگلی‌نژاد اظهار داشت با توجه به اینکه عضو فراکسیون معلولان مجلس هستم، مطالبات این قشر را جهت پیگیری و اخذ نتیجه به‌صورت مکتوب به مجلس منتقل خواهم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم جهت بازدید از بیمارستان‌های شهرستان بوشهر طی هماهنگی به‌عمل آمده در جمع بیماران و پرسنل بیمارستان‌های بنت‌الهدی، فاطمه‌زهرا و بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد و گفت: در این بازدید که ریاست دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از همکارانشان نیز حضور داشتند  پس از بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان پای صحبت‌های بیماران و پرسنل نشستیم.

وی خطاب به ریاست دانشگاه علوم پزشکی خواستار استفاده از تمام قابلیت‌ها در جهت رفع مشکلات مراجعان شدند و در باب مشکلات بخش دیالیز بیمارستان فاطمه‌زهرا(س) نیز اعلام آمادگی کرد تا از طرق مختلف پیگیر حل مشکلات این بخش باشد.

 میگلی‌نژاد از حضور در تمرین تیم لیگ برتری شاهین بوشهر خبر داد و تشکیل یک بنگاه اقتصادی با محوریت شاهین بوشهر را لازمه برون‌رفت و حل مشکلات مالی این تیم دانست.

وی گفت: تیم شاهین نه تنها نماینده شهرستان بلکه نماینده استان بوشهر است و بنده با تمام وجود جهت برطرف کردن مشکلات ومحدودیت‌های این باشگاه از توانم استفاده خواهم کرد.

میگلی‌نژاد گلایه ورزشکاران شاهینی از عدم وصول به‌موقع مطالباتشان را به‌حق دانسته و خواستار توجه مدیران تیم به این خواسته فوتبالیست‌های شاهینی شد.

  • کد خبر : 33022
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار