خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/28 - 15:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جهانبخش امینی خبر داد:

رسیدگی به مشکلات شرکت‌های ایرانی در بازدید کمیسیون انرژی از نمایشگاه نفت

عضو کمیسیون انرژی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از نمایشگاه بین المللی نفت خبر داد و به اهتمام کمیسیون انرژی برای رسیدگی به مشکلات شرکت‌های داخلی فعال در حوزه نفت طی این بازدید تأکید کرد.


"جهانبخش امینی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت ((www.icana.ir از حضوراعضای کمیسیون انرژی در نمایشگاه بین‌المللی نفت خبر داد و گفت: مهمترین هدف کمیسیون انرژی از حضور در این نمایشگاه، بازدید از غرفه شرکت‌های فعال در عرصه نفت، مذاکره با این شرکت ها و بررسی مشکلات آنان در زمینه پرژه های نفتی است.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: اعضای کمیسیون انرژی تلاش می‌کنند در صورت امکان از غرفه شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه نیز بازدید کنند تا از نزدیک در جریان آخرین فناوری‌های عرصه نفت قرار گیرند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که شرکت‌های داخلی فعال در عرصه نفت با مشکلات و موانعی روبه‌رو هستند، گفت: اعضای کمیسیون انرژی در بازدید امروز خود در نظر دارند تا به موانع قانونی و مشکلات شرکت‌های داخلی فعال در صنعت نفت رسیدگی کنند.



بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دستور کار امروز (28 فروردین) کمیسیون انرژی قرار دارد و تمامی اعضای کمیسیون انرژی امروز از این نمایشگاه در محل دائمی برگزاری  نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حاضر شدند.

  • کد خبر : 43677
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار