خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/18 - 18:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدجانی خبر داد:

رد طرح اصلاح تبصره قانون شهرداری در کمیسیون کشاورزی

**نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح اصلاح تبصره 6 ماده 96 قانون شهرداری مصوب 1334 و اصلاحیه مصوب 1345 آن در کمیسیون کشاورزی مجلس رای نیاورد.

"داود محمد جانی" عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون، گفت: اعضای کمیسیون طرح اصلاح تبصره 6 ماده 96 قانون شهرداری‌ها مطرح شده از سوی شورای عالی استان‌ها را پس از بحث و بررسی رد کردند و به اصلاح آن رای ندادند.

وی به دستور کار دیگر کمیسیون اشاره کرد و گفت: همچنین طرح الحاق یک بند به قانون بودجه سال 1389 کل کشور در دستور کار کمیسیون قرار داشت که کمیسیون کشاورزی به عنوان کمیسیون فرعی کلیات آن را تصویب کرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون توضیح داد: این طرح در خصوص تخصیص 100 درصدی بودجه سال 89 به پروژه‌های ساخت سد از جمله 8 سد بر روی رودخانه‌های مرزی و 30 سد بر روی رودخانه‌های داخلی کشور است.

محمد جانی افزود: همچنین پیش بینی شد مبلغ هزار میلیارد تومان از بودجه حوادث غیر مترقبه به این طرح اختصاص یابد که ساخت این تعداد از سدهای تا انتهای سال جاری به پایان برسد.

وی با بیان اینکه بررسی بر روی مواد 126 و 127 لایحه امور گمرکی در کمیسیون  کشاورزی صورت نگرفت، گفت: مسئولان سازمان ثبت اسناد جهت بررسی طرح جامع "کاداستر" در جلسه حضور پیدا نکردند در نتیجه بررسی آن به زمان دیگر موکول شد.

اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی عصر امروز جلسه مشترکی با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان تعاون ورستایی در محل سازمان تعاون روستایی خواهند داشت.

  • کد خبر : 29122
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار