خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1393/07/06 - 17:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اسماعیل نیا در تشریح دستورکار کمیسیون کشاورزی مجلس:

رجائی، پاپی زاده و عمرانی برای عضویت در شورای ملی ایمنی زیستی کاندیدا شدند

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: عباس رجائی، عباس پاپی زاده و سکینه عمرانی با رای اعضای کمیسیون کشاورزی برای عضویت در شورای ملی ایمنی زیستی کاندیدا شدند.


محمد اسماعیل نیا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: یکی از موارد مورد بحث در جلسه امروز، بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی(سمیک) بود که این لایحه پس از اصلاحات، در کمیسیون تصویب شد.



 نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع دیگر، انتخاب حداقل دونفر از اعضای کمیسیون به عنوان ناظر در شورای ملی ایمنی زیستی بود که عباس رجائی، عباس پاپی زاده و سکینه عمرانی برای معرفی به صحن برگزیده شدند.



وی ادامه داد: همچنین لایحه یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه مرز زمینی رازی و کاپی‌کوینیز با نظر نمایندگان تصویب و در دستورکار صحن مجلس قرار گرفت.



دبیر اول کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در رابطه با دستور کار دیگر این جلسه گفت: طرح استفساریه شمول و یا عدم شمول مالیات و عوارض بر ارزش افزوده و عوارض بر آلایندگی تولیدات مناطق آزاد و ویژه اقتصادینیز از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که با رای مثبت نمایندگان در جلسه امروز تصویب شد.



نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس افزود: لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل مورخ1996(1375) کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریایی ناشی از تخلیه پسماند و سایر مواد نیز با نظر نمایندگان به کارگروه تخصصی منابع طبیعی مجلس ارجاع شد که پس از رفع ابهامات مجددا در کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 135216
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار