خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/12 - 17:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
خسته‌بند خبر داد:

رای‌گیری در مورد لایحه امور گمرکی پس از تعطیلات مجلس

**عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از تعطیلات مجلس، کل لایحه امور گمرکی در کمیسیون به رای گذاشته خواهد شد.

"حسن خسته بند" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون اقتصادی، تصریح کرد: در این جلسه برخی مواد مراعی مانده از لایحه امور گمرکی و پیشنهادهای نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس افزود: در هفته جاری و در جلسه روز سه شنبه 14 دی ماه باقی مواد مراعی مانده از لایحه امور گمرکی بررسی خواهد شد تا رای گیری بر روی مواد در هفته پس از تعطیلات مجلس انجام شود.

خسته بند به سفر اخیر کمیسیون اقتصادی به جزیره کیش اشاره کرد و گفت: در این سفر، کاری را که کمیسیون در طول چند ماه باید انجام می داد در عرض سه روز به اتمام رسید.

به گفته این نماینده، اعضای کمیسیون در جزیره کیش، به طور مداوم و از صبح تا شب مواد باقی ماده از این لایحه را بررسی کردند، در نتیجه این عملکرد پرونده امور گمرکی در کمیسیون اقتصادی هفته بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه بسته خواهد شد.

طبق دستور کار اعلام شده از سوی مجلس شورای اسلامی، برخی از اعضای کمیسیون اقتصادی با مسئولان سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در محل این سازمان نشست خواهند داشت، این جلسه امشب از ساعت 18 برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 34879
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار