خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/02 - 17:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مطرح شد:

راهکارهای تسهیل در مناطق آزاد تجاری

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از موضوعات اساسی کمیسیون اقتصادی بررسی تسهیل تجارت در مناطق آزاد تجاری و توجه به اهداف اصلی مناطق آزاد و رفع نقایص و مشکلات آن بود.


رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی، مسؤولین و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی  و همچنین مدیر عامل و معاونین بانک مسکن حضور یافتند.



نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بیددر مجلس شورای اسلامی افزود:  با حضور اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی موضوع آسیب شناسی و چالش های موجود در مناطق آزاد بررسی شد و راهکارهایی برای تقویت صادرات و مبارزه با رانت های اقتصادی در مناطق آزاد پیشنهاد شد.



وی ادامه داد: یکی از موضوعات اساسی کمیسیون اقتصادی بررسی تسهیل تجارت در مناطق آزاد تجاری و توجه به اهداف اصلی مناطق آزاد و رفع نقایص و مشکلات آن بود.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: اعضای کمیسیون اقتصادی و مدیر عامل بانک مسکن و همکارانشان در جلسه امروز کمیسیون درباره استقراض بی سابقه بانک مسکن از بانک مرکزی و نتایج تورمی آن به بررسی انجام دادند و همچنین موضوع تسهیلات غیر جاری به کل تسهیلات نیز بررسی شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 111371
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار