خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/24 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قادری با اعلام حضور ضرغامی در نشست امروز کمیسیون جهاد اقتصادی؛

راهکارهای بهبود برنامه‌های اقتصادی صدا و سیما بررسی شد

عضو کمیسیون جهاد اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در این نشست با حضور رئیس سازمان صدا و سیما بر تأسیس شبکه تخصصی اقتصاد تأکید داشتند، گفت: با تصمیم اعض،ا کمیسیون مشترکی میان نمایندگان این کمیسیون و کارشناسان صدا و سیما برای بهبود فضای اقتصادی برنامه‌های این سازمان تشکیل شد.


"جعفر قادری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که نشست صبح امروز (دوشنبه 24 مرداد) کمیسیون جهاد اقتصادی با حضور "عزت‌الله ضرغامی" رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد، تصریح کرد: اعضای کمیسیون در این نشست مشکل‌های موجود در این سازمان را بررسی کردند.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در نشست صبح امروز کمیسیون جهاد اقتصادی  درباره عملکرد سازمان صدا و سیما و همچنین انتظارهایی که مردم از برنامه‌های این سازمان دارند، از ضرغامی سئوال پرسیدند.



وی با توضیح این که اعضای کمیسیون جهاد اقتصادی در نشست صبح امروز خود پیشنهادهایی را درباره برنامه‌های سازمان صدا و سیما ارائه کردند، ادامه داد: تأسیس شبکه تخصصی اقصاد و برگزاری مناظره‌های اقتصادی در سال جهاد اقتصادی از جمله پیشنهادهایی بود که اعضا در این نشست ارائه کردند.



این نماینده مردم در مجلس با بیان این که اعضای کمیسیون طرح جهاد اقتصادی در نشست صبح امروز خود بر افزایش جذابیت برنامه‌های صدا و سیما تأکید داشتند، افزود: ضرغامی در این نشست توضیح‌هایی درباره پیشنهادهای اعضا ارائه کرد.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که در نشست صبح امروز کمیسیون جهاد اقتصادی، رئیس سازمان صدا و سیما با بسیاری از پیشنهادهای اعضای کمیسیون موافق بود، گفت: بر اساس تصمیم اعضا، کمیسیون مشترکی میان نمایندگان این کمیسیون و کارشناسان سازمان صدا و سیما با هدف اجرایی شدن پیشنهادها تشکیل شد.



عضو کمیسیون جهاد اقتصادی با بیان این که با تصمیم اعضای این کمیسیون "جعفر قادری" و "محمدحسین فرهنگی" نمایندگان این کمیسیون در کمیسیون مشترک با صدا و سیما هستند، تصریح کرد: نخستین نشست این کمیسیون عصر فردا (سه‌شنبه 25 مرداد) برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 56570
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم